W związku z tym, prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w siedzibie Spółki i zachęcamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi.
W przypadku spraw pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu przypominamy o obowiązku:
– zakrywania ust i nosa;
– dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Spółki;
– zachowania odległości co najmniej 2 m od innych osób przed i w budynku Spółki.
Dla usprawnienia obsługi klientów wprowadzona została możliwość składania pism i wniosków poprzez skrzynkę podawczą zlokalizowaną w przedsionku siedziby głównej w Jeleniej Górze przy Pl. Piastowskim 21 (korytarz Biura Obsługi Klienta). Skrzynka podawcza jest dostępna dla Klientów w godzinach od 7:00 do 15:00, a opróżniana każdego dnia po godzinie 15:00 – następnie każde złożone pismo będzie opieczętowywane z bieżącą datą wpływu do Spółki.
Poniżej prezentujemy informacje o pracy poszczególnych Punktów Obsługi Klientów:
Sekretariat – możliwy jest wyłącznie kontakt telefoniczny: 75-73-03-501 lub przy pomocy adresu e-mail: sekretariat@wodnik.net.pl
Kasa Spółki przyjmuje opłaty od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. Możliwe jest również dokonywanie płatności na poczcie lub za pośrednictwem banku na konto wskazane na fakturach lub na poniższy nr konta: 20 1090 2633 0000 0006 5601 1172
Dział Windykacji – przyjmowanie interesantów możliwe jest po uprzednim uzgodnieniu daty oraz godziny przyjęcia pod numerem telefonów: 75-73-03-561, 75-73-03-553 lub adresem e-mail: windykacje@wodnik.net.pl
Biuro Obsługi Klienta (Plac Piastowski 21) – jest czynne od poniedziałku do piątku i przyjmuje interesantów w godzinach 7:00-15:00. Kontakt elektroniczny: bok@wodnik.net.pl, numery telefonów BOK: 75-73-03-500, 75-73-03-526.
Dział Rozrachunków – wszelkie sprawy związane z uzgadnianiem rozrachunków i księgowaniem wpłat załatwiane są drogą elektroniczną za pośrednictwem następujących adresów e-mail: monika.tracka@wodnik.net.pl, michal.czarnecki@wodnik.net.pl, beata.senderak@wodnik.net.pl.
Wydział Utrzymania i Eksploatacji Sieci Wodociągowej – kontakt elektroniczny w sprawach dotyczących sieci wodociągowej: tur@wodnik.net.pl oraz wodomierzy: katarzyna.kubicka@wodnik.net.pl.
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne: 994.
Więcej informacji mogą Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej www.wodnik.net.pl. Strona jest stale aktualizowana i zawiera wszystkie niezbędne informację o organizacji pracy Przedsiębiorstwa, metodach kontaktu z naszymi Pracownikami, świadczonych przez Nas usługach czy też bieżących wydarzeniach.