Jesienna zbiórka liści odbędzie  się w dwóch terminach : od 19 do 23 października oraz 16- 20 listopada.

Odpady odbierane będą z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (z wyjątkiem przypadków prowadzenia działalności gospodarczej związanej z wytwarzaniem odpadów zielonych np. ogrodnictwo, rolnictwo, sprzątanie terenów zielonych itp.).

Worki z liśćmi będą odbierane w terminach zgodnych z harmonogramem odbioru odpadów biodegradowalnych.

W okresie jesiennej zbiórki liści dla mieszkańców dostarczany jest jeden worek na odpady biodegradowalne, niezależnie od ilości wystawionych worków do odbioru. Liście powinny być wystawiane w workach brązowych. W przypadku wystawienia liści w workach czarnych prosi się o dodatkowe oznakowanie worków napisem „liście” lub „biodegradowalne” lub „bio”. Koszty wyposażenia nieruchomości w worki obciążają właściciela nieruchomości.

Worki w kolorach: żółtym, zielonym i niebieskim przeznaczone są do wysegregowanych frakcji surowcowych tj. tworzyw sztucznych, szkła i papieru. W związku z powyższym liście wystawione w workach kolorowych (żółtym, zielonym i niebieskim) nie będą odbierane.

W przypadku nieruchomości na której nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne koniecznie jest złożenie deklaracji zmieniającej DGO -2.

Wszelkie zgłoszenia przyjmowane są pod numerem telefonu: Urząd Miasta Jelenia Góra – 75 75 49 004

Napisz komentarz


Masz ciekawą sprawę? Czekam na info!

Portal

Zgłoś za pomocą formularza.