Chłopak obstawiał, że polska reprezentacja nie straci gola w meczu z San Marino. Przegrał, a to co zrobił przekracza wszelkie granice przyzwoitości. Szkoła już wyjaśnia sprawę.

Afera nie ujrzałaby światła dziennego, gdyby uczniowie nie nagrali filmu i nie opublikowali go w internecie. Nagranie bardzo szybko zaczęło rozchodzić się wśród młodzieży, trafiło także do rodziców i dyrekcji szkoły. Jeden z uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących numer 1 w Puławach (województwo lubelskie) najpierw umieścił w sieci wpis świadczący o podjętym zakładzie. „Jak San Marino strzeli to sr** jutro mojej nauczycielce do torebki.” – napisał chłopak w sieci, a pod komentarzem szybko pojawiło się ponad tysiąc reakcji. Wspomniany mecz Polska wygrała, ale pozwoliła sobie strzelić jedną bramkę (wynik 7:1). W takiej sytuacji nastolatek postanowił spełnić swoją obietnicę.

W internecie znajduje się film, nagrany zapewne w szkolnej toalecie, na którym uczeń mówi: „Witam całego Facebooka. Tu jest ta torebka przechwycona (nieczytelne słowa – red.) na farta. Nie powinienem tego robić, ale ch**”. Potem chłopak stawia torebkę na podłodze, zsuwa spodnie i wśród śmiechów kolegi wypróżnia się do niej. „Zrobił to.” – słychać rozradowane głosy. Nagranie kończy zdjęcie odchodów w czarnej, skórzanej torebce, w której znajdują się także inne rzeczy.

Posiadam informację w tej sprawie i nie akceptujemy takiego zachowania. Bardzo ciężko pracujemy na nasz prestiż i renomę. Na razie jesteśmy w trakcie badania tej sprawy. Nie chcemy nikogo skrzywdzić, więc dokładnie sprawdzamy okoliczności zaistniałej sytuacji. Jeżeli okaże się to prawdą, to zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.” – powiedziała dziennikarzom Marta Gładysz, dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Puławach. Na razie o sprawie nie została powiadomiona policja.

News4Media, fot.:

1 Komentarz

  1. Nie miał ojciec co robić to zrobił takiego debila bez mózgu, który tylko tlen zabiera normalnym ludziom.

Napisz komentarz


Masz ciekawą sprawę? Czekam na info!

Portal

Zgłoś za pomocą formularza.