Przedsięwzięcie ma pomóc odzyskać turystów po prawie trzymiesięcznym zawieszeniu branży. Daje też jednak wielką szansę na rozwój.
– Korzystamy ze szczęśliwego zbiegu okoliczności. Jako Lokalna Organizacja Turystyczna podejmujemy starania wspierające dramatycznie doświadczoną branżę, a jednocześnie dostaliśmy rewelacyjną ofertę bezpłatnej, outdoorowej kampanii promocyjnej od firmy AMS, jednego z liderów tego rynku w Polsce. Mamy w czerwcu możliwość ekspozycji naszych treści na billboardach, citylightach oraz innych nośnikach na terenie praktycznie całej Polski. Drugi składnik przedsięwzięcia realizowany będzie online poprzez stronę internetową, na której znajdą się wizytówki wszystkich partnerów akcji (zdjęcie, opis i link do strony), prowadzenie profilu na FB oraz Instagramie i kampania AdWords strony internetowa część kampanii prowadzona będzie na platformach Tripsomia i Stripe. Bilbordy prezentowane będą przez cały czerwiec, a promocja internetowa do końca października – omawia akcję Grzegorz Sokoliński z Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Łącznie bilbordów będzie 109, po kilkanaście w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, czy Wrocławiu. Wszystkie w bardzo dobrych lokalizacjach. W LOT chcą w ten sposób pokazać potencjalnym klientom, że region karkonoski ma bardzo dobrą ofertę, że jest to oferta bezpieczna, że choć kojarzymy się z masowym ruchem turystycznym, jesteśmy tym miejscem, w którym będą mogli wypoczywać w komforcie przestrzennym, a jednocześnie dającym pełne możliwości wypoczynku dostosowanego do każdych preferencji.
Podobny przekaz płynąć będzie z kampanii internetowej. W internecie jednak będzie jeszcze jeden, kto wie czy nie najważniejszy, element całego przedsięwzięcia. Zintegrowany, kompleksowy system rezerwacyjny, obejmujący atrakcje, noclegi, gastronomię, przejazdy, wycieczki. W jednym miejscu i momencie można zorganizować sobie wszystko co turyście jest potrzebne. Jest też możliwość skorzystania z oferty pakietowej dopasowanej do różnych preferencji. Żadnemu organizującego sobie wyjazd turysty nie trzeba chyba przekonywać nie o atutach takiej platformy. Już działa pod adresem
Karkonosze.travel.pl
System jest przy tym bardzo wygodny dla uczestników. W czasie rzeczywistym dokonuje podziału należności między gestorów, bez wzajemnych rozliczeń i papierologii.
Tyle, że aby w pełni spełnił swoją funkcję potrzebne jest naprawdę masowe uczestnictwo. Około 100 podmiotów, które już zgłosiły swój akces, to chyba zbyt mało, jak na region w którym działa kilkanaście tysięcy podmiotów z szeroko pojętej branży turystycznej.
Projekt wspiera pięć (aa razie) samorządów. To Jelenie Góra, Karpacz, Szklarska Poręba, Kowary i powiat jeleniogórski
Udostępnij