Kyriad to nowa marka na polskim rynku hotelowym. Spółka Rodzinne Resorty zaprezentowała wnętrza hotelu Kyriad Karkonosze, który zostanie uruchomiony już w sezonie letnim 2022 r. Będzie to premiera marki Kyriad – należącej do Louvre Hotels Group – na polskim rynku hotelowym.

Firma Rodzinne Resorty tworzy warunki do zaangażowania kapitału w apartament hotelowy w ramach koncepcji opracowanej przez Louvre Hotels Group. Kyriad to sieć ponad 260 trzygwiazdkowych hoteli we Francji i innych krajach na całym świecie. Wystrój każdego obiektu jest jednym z filarów strategii hoteli Kyriad. Liczy się tu nie tylko design, ale także detale, które gwarantują relaksujący pobyt.

Karkonoski hotel Kyriad położny jest w Kotlinie Jeleniogórskiej, w miejscowości Wojcieszyce – tylko 7 min od Jeleniej Góry. W otoczeniu obiektu dostępnych jest 29 wyciągów narciarskich i 30 km tras rowerowych.

Urokliwa, uwielbiana przez Polaków lokalizacja stała się impulsem do stworzenia koncepcji wnętrz hotelowych. W całym projekcie wnętrz wyjątkowe znaczenie ma spójność z okoliczną przyrodą oraz inspiracja bezpośrednim widokiem na góry z okien hotelowych.

„Francuska marka  Kyriad jest opowieścią o podróżach gościa i odpoczynku w komfortowych warunkach. Taka filozofię marki wprowadzamy w życie  w hotelu Kyriad Karkonosze. Mam tu na myśli zwłaszcza przytulny, harmonijny wystrój wnętrz, rozbudowaną strefę wypoczynku i relaksu w otoczonym lasem SPA oraz rodzinną atmosferę. Wszystkie te elementy sprawiają, że wybór marki Kyriad  daje gwarancję  doskonałego wypoczynku” – mówi Magdalena Frelkiewicz, dyrektor generalna hotelu Kyriad w Karkonoszach.

1 Komentarz

Napisz komentarz


Masz ciekawą sprawę? Czekam na info!

Portal

Zgłoś za pomocą formularza.